Nauč se

Základy módního byznysu

17. května   |   09:00

Praha, Korunní 880/101

INFORMACE: Zde

VSTUPNÉ: 3500 Kč

Základy módního byznysu

Institut módní tvorby pravidelně pořádá jednodenní seminář pro začátečníky v módním byznysu. Zaměření je na budování úspěšné oděvní značky na našem trhu. Zároveň je seminář vhodný pro všechny, koho módní byznys zajímá a chce si rozšířit znalosti. Na začátku absolvují účastníci přednášku o současném stavu fashion industry v ČR a ve světě, následně se dozví, jak sestavit správný byznys, jakým chybám se vyhnout a co je v souvislosti s novým brandem čeká. Na závěr nechybí host – návrhář z praxe, který nastíní své začátky, studujícím poradí, jak se prezentovat a podá doporučení jak vést kreativní brand.

Pokud zvažujete založit oděvní značku, nebo již značku vlastníte a nevíte si rady, jak z ní vybudovat značku úspěšnou, pak je seminář vhodný přesně pro vás. V případě konkrétních dotazů doporučujeme zvážit individuální konzultaci. Seminář poskytuje obecné informace pro začátečníky. Po absolvování semináře je též možné domluvit individuální sezení a prokonzultovat konkrétní projekt studujícího. V ceně kurzovného je zahrnuta i nově vydaná učebnice Fashion Management.

Program:

9:00 Zahájení semináře – úvod, představení se studenty

9:10 Specifika oboru – fashion industry 20. století, velikost a struktura trhu (ČR)

10:30 Přestávka

10:45 Právní náležitosti k založení nového brandu, příprava kolekce k prodeji

11:30 Přestávka

12:00 Sestavení byznys plánu, cenotvorba, cash flow

13:00 Přestávka

13:15 Prodejní kanály, úspěšná značka v praxi, PR a kominikace

14:15 Přestávka

14:30 Host

15:30 Konec

Komentáře
PŘIHLÁSIT SE POMOCÍ
Nebo komentujte bez registrace
Pravidla komentování AKCEPTOVAT PRAVIDLA A POSLAT KOMENTÁŘ