Nauč se

Jak designovat „Employee Experience“

16. srpna   |   08:30

Praha, Šmilovského 8

INFORMACE: Zde

VSTUPNÉ: 333 Kč

Jak designovat „Employee Experience“

Některé firmy loví nové zaměstnance, všemožně je lákají a přitom zapomínají na vlastní zaměstnance. Leckdy tak více zaměstnanců ztratí než získají. Při budování značky zaměstnavatele jsou zaměstnanci vždy na prvním místě – „Employees First, Candidates Second“ – jsou součástí procesu definování a aktivování značky. Protože ústředním cílem „Employer Brandingu“ je větší zapojení (angažovanost) současných zaměstnanců. Některé firmy vytvoří nové „Employer Value Proposition“ společně se zaměstnanci, pak ale neví, jak jej mohou naplňovat a žít uvnitř jejich firmy.

Právě pro zájemce o výše uvedená témata organizátoři připravili letní a hlavně – obsahově vydatnou – snídani s Magdou Hájkovou a Petrem Hovorkou. Snídaně je vymyšlená tak, že nejdříve, ve zhruba půl hodině, budou představeny základní nástroje a poté už budou všichni jen diskutovat a sdílet zkušenosti podle toho, co bude zájemce zajímat nejvíce.

Otázky, kterých se během snídaně zájemci dotknou: Co je to životní cyklus zaměstnance a jak jej zmapovat? Jak vybrat kontaktní místa, ve kterých je možné udělat největší rozdíl? Jak nadesignovat wow zážitek (employee experience) vycházející z EVP? Jak přivést k životu nové firemní hodnoty prostřednictvím zážitku?

Komentáře
PŘIHLÁSIT SE POMOCÍ
Nebo komentujte bez registrace
Pravidla komentování AKCEPTOVAT PRAVIDLA A POSLAT KOMENTÁŘ